torsdag 7 juni 2012

Hot Rod Show 1978

En kväll när jag satt och bläddrade i mina gamla fotoalbum hittade jag bilder från Hot Rod Show 1978 i Sollentuna. 25:e februari var jag där med min kamera.
Det blev inga proffsiga bilder på den tiden. Filmen, blixtarna och framkallningen vara dyra så jag var tvungen att snåla lite och inte ta föör många bilder. Sen fick man vänta en vecka eller mer innan man fick se resultatet.


Eftersom jag var ett Amazonfreak så kostade jag på mig två bilder på den underbara gröna...
Undrar om den finns kvar idag....34 år senare?




En kändis som fortfarande finns kvar i ungefär samma tappning enligt en notis i tidningen
Gasoline Magazine



Ombyggd Duett från Lindesberg.


Årsmodell 1957 var intressant redan då när jag var drygt 17 år :)

 

/Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar